22 Νοε 2011

Ασκήσεις τόνωσης της αυτοπεποίθησης σου


Αύξησε την αυτοπεποίθηση σου ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες:

Οδηγίες: 
Επανέλαβε καθημερινά, και για διάστημα ενός μήνα τουλάχιστον, 
την παρακάτω λίστα (κατά προτίμηση μπροστά στον καθρέφτη χωρίς αυτό να είναι απαραίτητο).


1) Αυτό που κρίνεται είναι η συμπεριφορά μου και όχι εγώ, ως άνθρωπος!

2) Δεν ευθύνομαι για ότι συμβαίνει. Κάποια πράγματα απλά συμβαίνουν.

3) Δεν θα χρησιμοποιώ αρνητικές ετικέτες για τον εαυτό μου.

4) Θα απεξαρτηθώ από το παρελθόν μου.

5) Θα σταματήσω να παραπονιέμαι. Ακολουθώντας την τακτική της πάγιας γκρίνιας κινδυνεύω να χάσω την σωστή προοπτική των πραγμάτων και να τα βλέπω όλα μαύρα.

6) Θα επικεντρωθώ στα δυνατά μου σημεία. Θα ετοιμάσω μια λίστα με τα δυνατά μου σημεία και θα την επαναλαμβάνω στον εαυτό μου καθημερινά.

7) Θα αυτο-επιβεβαιώνω καθημερινά τον εαυτό μου. "Μπορώ να το κάνω", "θα τα καταφέρω". 

8) Θα μάθω να περνάω καλά με τον εαυτό μου.

9) Θα μάθω να χαλαρώνω.

10) Θα μάθω να βλέπω την αστεία πλαυρά των πραγμάτων-την φωτεινή.

11) Θα χαμογελάω πιο συχνά.

12) Θα μάθω περισσότερα για τον εαυτό μου.

13) Θα πάψω να είμαι διακρώς επιφυλακτική/ος και καχύποπτη/ος.

14) Θα βρω ενδιαφέροντα.

15) Θα πάψω να αναζητώ καθολική αποδοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: