24 Ιαν 2012

Θετικές Δηλώσεις!

Η δύναμη της καταφατικής φιλοσοφίας!

Η δύναμη των θετικών δηλώσεων είναι εκπληκτική. Όσο απλοϊκό κι αν σας φαίνεται, οι θετικές δηλώσεις, όταν επαναλαμβάνονται καθημερινά, μας βοηθούν να απεγκλωβιστούμε από ένα κομμάτι του εαυτού μας, που μας οδηγεί σε μια ζωή γεμάτη μιζέρια, ζήλια, ματαιότητα, αισθήματα κατωτερότητας και ανεπάρκειας, θλίψη και φόβο. Όσο περίεργο κι αν ακούγετε, έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι, ακόμα κι αν αρχικά δεν πιστεύουμε στην δύναμη των θετικών δηλώσεων, επαναλαμβάνοντας τες συστηματικά, εκπαιδεύουμε τον εαυτό μας να σκέφτεται θετικά και αισιόδοξα. Αντικαθιστούμε δηλαδή μέσα μας, τον παλιό και "προβληματικό" τρόπο σκέψης μας, που μας παγιδεύει σε μια πραγματικότητα γεμάτη φόβο, θλίψη και μιζέρια και τον οδηγούμε σε έναν χώρο που υπάρχει μέσα μας και πρεσβεύει τις θετικές αξίες μας όπως για παράδειγμα την χαρά, την δημιουργικότητα, την αυτοπεποίθηση, την αισιοδοξία, την έμπνευση, την γαλήνη, την δύναμη, την αγάπη και την συμπόνια.

Διαλέξτε όποιες από τις παρακάτω δηλώσεις σας αγγίζουν περισσότερο και επαναλάβετε τις καθημερινά για όσο χρόνο χρειαστεί. Μπορείτε ακόμα να διαβάζετε τον κατάλογο των δηλώσεων και να παρατηρείτε πως νιώθετε. 

Think Positive κάνει καλό στην ψυχική σας υγεία!!!

  • Φροντίζω τον εαυτό μου με αγάπη
  • Τιμώ και καλλιεργώ τη σχέση με τον εαυτό μου
  • Εκφράζω την αγάπη μου καθημερινά
  • Δημιουργώ ένα όμορφο περιβάλλον για την οικογένειά μου
  • Μαθαίνω στα παιδιά μου την αξία τού να ζουν σύμφωνα με τις αρχές και τις αξίες τους
  • Κάνω επιλογές που με βοηθούν να ισορροπώ τους διαφορετικούς μου ρόλους
  • Καλλιεργώ την οικειότητα με τον σύντροφό μου
  • Απελευθερώνω από τη ζωή μου ό,τι δεν χρειάζομαι πια
  • Αξιοποιώ δημιουργικά τα ταλέντα και τις ικανότητές μου
  • Σέβομαι και τηρώ τις υποσχέσεις που δίνω.
  • Γελάω εύκολα και συχνά!
  • Μαθαίνω στα παιδιά μου να είναι ανεξάρτητα και να στηρίζονται στα πόδια τους από νωρίς
  • Είμαι ελαστική και ευέλικτη, όχι τελειομανής!
  • Λέω πάντα την αλήθεια με αγάπη
  • Θέτω υγιή όρια στη διαχείριση του χρόνου μου
  • Λέω «όχι» με αγάπη όταν χρειάζεται
  • Αγκαλιάζω τις αλλαγές και είμαι ανοιχτή στο καλό που φέρνουν στη ζωή της οικογένειάς μου
  • Φροντίζω τη σωματική, ψυχική και πνευματική μου υγεία με κάθε τρόπο
  • Αναζητώ με πίστη και αγάπη δημιουργικές λύσεις στις προκλήσεις της ζωής
  • Μαθαίνω καινούργια πράγματα. Καλλιεργώ την αγάπη για μάθηση και υποστηρίζω την προσωπική ανάπτυξη για κάθε μέλος της οικογένειας
  • Αποδέχομαι απόλυτα τον εαυτό μου.
  • Τον αγαπώ όπως είναι και με αγαπά.
  • Αποδέχομαι τα συναισθήματά μου.
  • Κάθε στιγμή κάνω το καλύτερο.
  • Χαίρομαι που γεννήθηκα, υπάρχω, είμαι στη ζωή.
  • Τρέφομαι υγιεινά.
  • Είμαι απόλυτα ισορροπημένος.
  • Είμαι απόλυτα ευτυχισμένος.
  • Είμαι όμορφος άνθρωπος γεμάτος αγάπη για τη ζωή.
  • Έχω χαρά και αισιοδοξία.
  • Ο νους μου είναι θετικός.
  • Ο νους μου είναι συγκεντρωμένος και δημιουργικός.
  • Είμαι ο δημιουργός της ζωής μου.
  • Έχω στόχους.
  • Έχω ιδανικά.
  • Είμαι γεμάτος υγεία και χαρά.
  • Ο κόσμος είναι ένα πολύ όμορφο μέρος για να ζω.
  • Έχω υπομονή και κατανόηση.
  • Οι Άγγελοι του Θεού είναι κοντά μου και με προστατεύουν.
  • Όλες οι σχέσεις μου τώρα είναι ευχάριστες, τρυφερές, αγαπημένες.
  • Όσο αγαπώ εμένα αγαπώ εσένα.
  • Συγχωρώ κι ελευθερώνομαι.
  • Συγχωρώ κι ελευθερώνω.
  • Ότι χρειάζομαι τώρα μέσα μου είναι.
  • Έχω χρήματα για να καλύπτω τις ανάγκες μου.
  • Το σύμπαν με αγαπά και μου προσφέρει αδιάκοπα.
  • Σήμερα είναι μια μέρα ευλογημένη, όμορφη, γεμάτη αγάπη.
  • Είμαι ένα τέλειο σύνολο.
  • Θα τα βγάλω πέρα ότι κι αν παρουσιαστεί στην ζωή μου
  • Χτίζω μια υπέροχη ζωή          
  • Θα το κάνω κι ας φοβάμαι
  •  Όλα βαίνουν καλώς

Δεν υπάρχουν σχόλια: