7 Μαρ 2012

Οι καλύτεροι γονείς του κόσμου


Οι καλύτεροι γονείς του κόσμου….

Για μένα που είμαι μόλις 5 ετών, 
τα πράγματα δεν είναι τόσο σύνθετα όσο τα κάνετε εσείς οι μεγάλοι.
  Δεν μπορώ να γράψω ακόμα, μπορώ όμως να υπαγορεύσω... 
κι αυτό κάνω για όλους εσάς, 
που θέλετε να μάθετε ποίοι είναι οι καλύτεροι γονείς του κόσμου!

Είναι λοιπόν αυτοί που:
  • Μου λένε πάντα «προχώρα» και όχι «πρόσεχε».
  • Με μαθαίνουν να νοιάζομαι και να μοιράζομαι, να αγαπώ και να πιστεύω στον εαυτό μου και στους άλλους
  • Μου λένε κάθε μέρα πως είμαι ένα υπέροχο παιδί που μπορεί να κατακτήσει τον κόσμο αν το θελήσει
  • Μ’ αγαπάνε ακόμα κι όταν εγώ τους μισώ γιατί δεν μου αγόρασαν ένα καινούργιο hotweels από το soupermarket
  • Πανικοβάλλονται κάθε φορά που τους λέω πως θα φύγω από το σπίτι αν δεν μου κάνουν το χατίρι… τους είμαι τόσο απαραίτητος βλέπετε!
  • Όταν κάνω λάθος κρίνουν την συμπεριφορά μου και όχι εμένα
  • Δεν παύουν ποτέ να πιστεύουν σε μένα
  • Είναι πάντα συνεπείς στα λόγια τους και στις απαγορεύσεις τους
  • Περιμένουν πάντα να τελειώσω αυτό που προσπαθώ να τους πω ακόμα κι αν μου παίρνει ώρα
  • Γνωρίζουν πως γονέας θα πει πολύ περισσότερα απ’ όσα χωράνε σε λέξεις
  • Παρόλο που είναι πολυάσχολοι…. Έχουν πάντα χρόνο για μένα!
  • Δεν μου λένε πώς να ζήσω την ζωή μου…
  • Σέβονται τους φόβους μου και δεν γελάνε με τις ανασφάλειες μου
  • Προσποιούνται ότι ξετρελαίνονται με τις φανταστικές μου ιστορίες που περιγράφω για ώρες
  • Δεν έχουν πολλά λεφτά μου λένε όμως πως είμαστε πολύ πλούσιοι αφού έχουμε ο ένας τον άλλο
  • Δεν μου στερούν ποτέ μια αγκαλιά ακόμα κι όταν δεν μπορούν να με σηκώσουν ψηλά




Δεν υπάρχουν σχόλια: