7 Μαρ 2012

μήνας Φεβρουάριος


Οι απαντήσεις σας για τον μήνα Φεβρουάριο είναι οι ακόλουθες:

αγάπη είναι:


-Αγάπη είναι να λες στον άλλο όπως είσαι μείνε… (Ανώνυμο)

-Αγάπη είναι να πιστεύεις, να ακολουθείς, να προσπαθείς, να δίνεις και να φροντίζεις τον άλλο χωρίς να περιμένεις τίποτα για αντάλλαγμα (Ανώνυμο).

-Αγάπη είναι μια ψιλή βροχή που πέφτει απαλά και σιγά σιγά πλημμυρίζει ένα ποτάμι (Ανώνυμο)!

-Είναι εκείνο το άγγιγμα που με γαληνεύει, που με στηρίζει για να αντέξω και την πιο σκληρή μέρα (Ανώνυμο).

-Δεν με νοιάζει να ζήσω σ’ ένα φτωχικό καλύβι στο βουνό, φτάνει να είμαι μαζί σου (Ανώνυμο).

-Στα απέραντα μυστήρια του χρόνου και του χώρου, αισθάνομαι την παρουσία σου γύρω μου και δεν φοβάμαι (Ανώνυμο)!

-Είσαι πάντα διαθέσιμος για μένα κι έτσι μου δίνεις το κουράγιο να στέκομαι μόνη μου! Αυτό είναι για μένα η αγάπη…(Ανώνυμο)

-Η μεγαλύτερη ευτυχία στον κόσμο είναι να σ’ αγαπούν για ότι είσαι και για ότι ποτέ δεν θα γίνεις (Ανώνυμο)!

-Τα αστεία πράγματα είναι ακόμα πιο αστεία, όταν υπάρχει εκεί η αγάπη σου για να τα μοιραστείς (Ανώνυμο)!

-Η αγάπη είναι το πιο μεγάλο ρίσκο. Είναι να δίνεις το μέλλον και την ευτυχία σου στα χέρια ενός άλλου ανθρώπου. Είναι να μπορείς να εμπιστεύεσαι χωρίς επιφύλαξη. Είναι να δέχεσαι τις αδυναμίες σου. Κι έτσι σ’ αγαπώ κι εγώ (Ανώνυμο)!

-Αγαπώ με την αναπνοή, τα χαμόγελα, τα δάκρυα και τις στιγμές όλης μου της ζωής (Ανώνυμο)!

-Όταν χρειάστηκα κάποιον για να μοιραστεί την χαρά μου, ή κάποιον για να με κρατήσει όταν ο κόσμος μου γκρεμιζόταν, ήσουν κοντά μου. Και ξέρω πως θα είσαι για πάντα…(Ανώνυμο)

-Όλα όσα αγαπώ χάνουν την μισή τους χάρη αν εσύ δεν είναι μαζί μου για να τα μοιραστώ (Ανώνυμο).

-Αγάπη είναι να κοιτάς προς την ίδια κατεύθυνση με τον άλλο και να περπατάς δίπλα του…(Ανώνυμο)

-Μόνο μια ευτυχία υπάρχει στην ζωή…να αγαπάς και να αγαπιέσαι (Ανώνυμο)!

-Χαμένος πάει ο χρόνος που δεν τον περνάμε με την αγάπη…(Ανώνυμο)

-Αγάπη είναι να νιώθεις ασφαλής και ήσυχος… να ξέρεις πως ότι κι αν συμβεί, θα καταφέρεις να το αντιμετωπίσεις γιατί δεν είσαι μόνος (Ανώνυμο)!  

-Έτσι μιλώ για σένα και για μένα….γιατί στην αγάπη ξέρω να μπαίνω σαν πανσέληνος από παντού… (Χρυσαυγή, 32 ετών).

Δεν υπάρχουν σχόλια: