19 Μαΐ 2012

Ας επικεντρωθούμε στα δώρα της ζωής μας!


Οι ευλογίες της ζωής μας…

Νιώστε ευγνωμοσύνη για όσα έχετε και κάντε την ζωή σας ξεχωριστή!


Όλο και συχνότερα μιλάω με ανθρώπους που το μόνο που βλέπουν στην καθημερινότητα τους είναι οι ελλείψεις, τα προβλήματα, οι ανησυχίες και η αβεβαιότητα για το μέλλον. Δεν αντιλέγω… Ζούμε σε μια χώρα που έχει φορτώσει στις πλάτες μας και στις πλάτες των παιδιών μας προβλήματα και σκοτούρες που δύσκολα ξεπερνιούνται ή παραβλέπονται. Ωστόσο, ο τρόπος που θα αντιδράσουμε σε όλα αυτά, ο τρόπος που θα επιλέξουμε να ζήσουμε την ζωή μας, είναι καθαρά δική μας υπόθεση.

Πέρασα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα μιζεριάζοντας για την κατάσταση μου και αυτή των γνωστών και των φίλων μου ώσπου μια μέρα αποφάσισα να στρέψω το βλέμμα μου σε όλα τα δώρα που μου χάρισε και εξακολουθεί να μου χαρίζει απλόχερα η ζωή και όχι στις ελλείψεις μου. Και είναι αλήθεια τόσα πολλά αυτά για τα οποία νιώθω ευγνωμοσύνη… Μικρά καθημερινά πράγματα που όμως κάνουν την ζωή μου τόσο όμορφη και ξεχωριστή. Σας διαβεβαιώνω, ότι κι αν συμβαίνει στην ζωή σας, ακόμα κι αν το πορτοφόλι σας είναι άδειο και το ρεύμα του σπιτιού σας κομμένο, σας περιβάλλουν αμέτρητες ευλογίες για τις οποίες θα πρέπει να νιώθετε ευγνώμονες. Γνωρίζω και συναντώ μέσα από την δουλειά μου ανθρώπους που ζουν στα όρια της φτώχιας, ασθενείς, διαζευγμένους, ανθρώπους που έχουν χάσει το παιδί ή τον/την σύντροφο τους που έχουν όμως επιλέξει να έχουν συναίσθηση της ομορφιάς και των ευλογιών της ζωής τους. Στην πραγματικότητα, ο καθένας από μας μπορεί να βρει πράγματα για τα οποία νιώθει ευγνωμοσύνη…. Αρκεί να το επιλέξει και να εξασκηθεί. Αρκεί δηλαδή να αποφασίσετε να σταματήσετε να βλέπετε αυτά που δεν έχετε και να παραπονιέστε για όσα ποτέ δεν θα αποκτήσετε. Δείτε την ομορφιά και τα δώρα που σας περιβάλλουν και να είστε σίγουροι πως η καθημερινότητα σας θα αλλάξει ριζικά. Και δεν χρειάζεται να είναι εντυπωσιακά και φανταχτερά πράγματα. Αρκεί μια λίστα με ξεχωριστές καθημερινές απολαύσεις και σκέψεις για να κάνουν το συνηθισμένο ξεχωριστό κι εσάς ευδιάθετους και αισιόδοξους. Στους επισκέπτες του γραφείου μου αναφέρω συχνά την ομορφιά των τριανταφυλλιών που έχω στον κήπο μου… Υπήρχε μια περίοδος στην ζωή μου που τις προσπερνούσα χωρίς καν να τις προσέξω… τώρα αγκαλιάζω αυτήν την ομορφιά και τα απίστευτα αρώματα τους και χαμογελάω! Επιλέγω να νιώθω ευγνωμοσύνη για τα δώρα της ζωής μου και το ίδιο προτείνω και σε εσάς!


Να κάποιες ιδέες για μικρά καθημερινά πράγματα που μπορείτε να αρχίσετε να βλέπετε ως δώρα της ζωής σας:

  1. Είστε υγιής
  2. Έχετε την αγάπη και την συμπαράσταση των φίλων ή/και της οικογένειας σας
  3. Έχετε φίλους
  4. Δεν χρωστάτε στην εφορία
  5. Δεν έχετε κάποιο δάνειο
  6. Έχετε δουλειά
  7. Το καλοκαίρι θα πάτε διακοπές
  8. Τα παιδιά σας, σας αγαπούν και σας το δείχνουν
  9. Έχετε ενδιαφέροντα και χόμπι
  10. Η κολλητή σας, σας έκανε ένα δώρο
  11. Σήμερα ο ήλιος λάμπει
  12. Δεν έχει κίνηση στον δρόμο
  13. Είστε νέος/α
  14. Ο/η σύντροφος σας, σας αγαπάει
  15. Το τηλέφωνο σας χτυπάει για καλό λόγο
  16. Τα λουλούδια στο μπαλκόνι σας άνθισαν
  17. Το βράδυ έχει την αγαπημένη σας ταινία στην τηλεόραση
  18. Η αλλεργία σας επιτέλους υποχώρησε
  19. Θα έρθει αύριο η κολλητή σας να πιείτε καφέ
  20. Γλυτώσατε το μπλόκο της αστυνομίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: