17 Σεπ 2012

Οι μητέρες του 21ου Αιώνα

Η ζωή της σύγχρονης γυναίκας και μητέρας…

Έχετε σκεφτεί ποτέ, πόσο προκλητικά λίγες είναι οι 24 ώρες της ημέρας, για να χωρέσουν όλα όσα πρέπει να γίνουν από μένα κι από εσένα; Εμάς, τις γήινες, ανθρώπινες, δυναμικές μανούλες, εργαζόμενες και συζύγους που καλούμαστε να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων – πώς αλλιώς…Όρθιες.
Είμαι σίγουρη πως με καταλαβαίνεις, ακόμα κι αν έχεις απωθήσει, με κόπο πολύ, την πραγματικότητα σου. Είναι κι αυτός ένας τρόπος για να επιβιώσεις προσωρινά. Υπάρχουν ωστόσο κι άλλες επιλογές, λιγότερο απωθητικές, και περισσότερο λειτουργικές, τόσο για σένα όσο και για την οικογένεια σου.

  1. Προσπάθησε να σταματήσεις να εστιάζεις στην λύση των προβλημάτων σου – δοκίμασε να συμβιβαστείς με την πραγματικότητα και να την διαχειριστείς όσο καλύτερα μπορείς.
  2. Δες τα πράγματα με ελπίδα και αισιοδοξία. Κάνε μια λίστα με τις υποχρεώσεις, προτεραιότητες και γεγονότα που σε απασχολούν και οργάνωσε έτσι την σκέψη και την καθημερινότητα σου – πάντα εστιάζοντας στην φωτεινή προοπτική των πραγμάτων.
  3. Απάντησε σε βασικά ερωτήματα: Πως μπορώ να διαχειριστώ καλύτερα τον χρόνο μου; Ποιες ανάγκες μου δεν ικανοποιώ εδώ και καιρό; Ποιος και πόσο μπορεί να μοιραστεί μαζί μου τις καθημερινές μου υποχρεώσεις και εργασίες;
  4. Εστίαζε όσο πιο συχνά μπορείς στα θετικά πράγματα που υπάρχουν γύρω σου και μέσα σου… Πάρε μια βαθιά ανάσα αγκαλιάζοντας τα δώρα της ζωής σου.
  5. Επιβράβευε τον εαυτό σου ακόμα και για τα μικρά σου επιτεύγματα.
  6. Χαμογέλα το πρωί όταν ξυπνάς…
  7. Να τολμάς να λες «ναι, όλα βαίνουν καλός».
  8. Υποστήριξε το σώμα και το πνεύμα σου με καλή διατροφή, γυμναστική και χαλάρωση. Ακόμα και μέσα στην ασφυκτική σου καθημερινότητα, βρες λίγο χρόνο για ΣΕΝΑ!
  9. Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από ένα καλό εβδομαδιαίο πρόγραμμα. Πρόγραμμα για το σπίτι, για το φαγητό, για τις εξωτερικές δουλειές, για τον εαυτό σου, για τα ψώνια, για τις εξόδους.

Μπορεί όλα αυτά να ακούγονται ακατόρθωτα, όταν ο χρόνος τρέχει και όλοι περιμένουν, απαιτούν, θεωρούν, χρειάζονται…Εσένα και τις υπηρεσίες σου! Ωστόσο, επειδή εκτός από τους σημαντικούς ρόλους που πρεσβεύεις είσαι και άνθρωπος, καλό θα ήταν να μην υπερεκτιμάς τις δυνάμεις σου και να μην φτάνεις στα όρια των αντοχών σου. Όλα μπορούν να γίνουν, όχι όμως σε 24 ώρες… Συμβιβάσου με αυτό και ζήσε την ευτυχία που κρύβεται σε κάθε σου μέρα έστω και αν σε περιμένει μια σκληρή πραγματικότητα που μοιάζει κάπως έτσι:   



Να αγοράσω την γραφική ύλη που ζήτησαν στο σχολείο  
Να σιδερώσω  
Να ξεσκονίσω  
Να θυμηθώ να στείλω ένα σημαντικό email  
Να περάσω από τους γονείς μου 
Να κοιμίσω τα παιδιά  
Να επιστρέψω τα dvd 
Να κάνω τα παιδιά μπάνιο  
Να τηλεφωνήσω στην κολλητή μου που γιορτάζει  
Να κανονίσω το πάρτι της κόρης μου  
Να πάω σούπερ μάρκετ 
Να πάω τα παιδιά κούνιες
Να τηλεφωνήσω σε συγγενείς που σκέφτομαι  
Να αλλάξω σεντόνια  
Να βάλω σκούπα  
Να μαγειρέψω  
Να προετοιμαστώ για την δουλειά μου  
Να πληρώσω τους λογαριασμούς  
Να πάρω δώρο για το πάρτι που θα πάμε το Σάββατο 
Να κατεβάσω τα ρούχα της σεζόν  
Να είμαι αισιόδοξη  
Να βάζω στόχους  
Να χαμογελάω  
Να προσέχω τον εαυτό μου  
Να ονειρεύομαι  
Να βάλω ξυπνητήρι  
Να ετοιμάσω τις τσάντες των παιδιών για το σχολείο  
Να διαβάσω τα παιδιά  
Να πάω τα παιδιά σε παιδικό πάρτι  
Να κλείσω ραντεβού με την παιδίατρο  
Να πάω τα παιδιά σχολείο  
Να πάρω τα παιδιά από το σχολείο  
Να ετοιμάσω το τραπέζι  
Να μαζέψω το τραπέζι  
Να πάρω δώρο για την βάφτιση της Κυριακής 
Να πλύνω τις κουρτίνες.....
..........................................
..........................................
.........................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: